«Тернопільський м’ясокомбінат» вже другий рік поспіль отримав відзнаку «Народний бренд»

Вчора, 12 грудня в концерт-холі «Podolyany» відбулась тринадцята церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд» від медіа-корпорації «РІА». Серед компаній, які отримали визнання тернополян та стали переможцями, вже другий рік поспіль чільне місце посідає «Тернопільський м’ясокомбінат», який цього річ переміг у двох номінаціях – «Виробник м’ясної продукції» та «Виробник продовольчих товарів».

IMG_6242

Цього року улюблені фірми, підприємства, заклади відзначили ще більше тернополян – у голосуванні за “Народний Бренд – 2017” взяли участь майже 10 тисяч людей. Це говорить про те, що людям не байдужа якість продукції місцевих виробників, сфери послуг, навчання, тощо.

«Нам приємно вже вдруге отримувати дану відзнаку. Для нас підтримка наших споживачів є індикатором того, що ми обрали вірний напрямок роботи. Наша команда робитиме все, аби виправдати довіру тернополян», – говорить заступник Генерального директора компанії «Агропродсервіс» Володимир Герасимчук.

IMG_6307

На церемонію зібрались кращі з кращих бізнесменів, які знають як досягнути успіху. Вони виготовляють якісні продукти та надають якісні послуги. А визначали переможців не журі, не комісія, а тернополяни, які користуються послугам цих фірм.

«Роботу тернопільських фірм оцінили наші читачі газети «RІА плюс» і користувачі сайту top20.ua, а це, в свою чергу, клієнти тернопільських фірм, закладів, підприємств. RIA вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів тобто тернополян, які користуються товарами і послугами тернопільських підприємств. Цьогорічне голосування відбувалося з ідентифікацією через Facebook, оскільки інші соцмережі, через які в минулих роках проводилась ідентифікація, є забороненими на території України», – зазначив регіональний видавець RIA Медіа Юрій Штопко.

IMG_6325

Нагадаємо, цьогоріч, щоб проголосувати за обрані фірми і заклади, потрібно було авторизуватися через соцмережу Facebook, після голосування ввести номер телефону і підтвердити авторизацію через відповідь на телефонний дзвінок.

Розповсюдити цю статтю:

Залишити відгук до “«Тернопільський м’ясокомбінат» вже другий рік поспіль отримав відзнаку «Народний бренд»”