В «Агропродсервісі» буде відкрито кол-центр

(200Call-center(200англ.)) для обробки звернень та пропозицій від громад населених пунктів, де корпорація орендує землю, по голосових каналах зв'язку, а також по електронній та звичайній пошті.

Більше того, корпорація має намір уже найближчим часом упорядкувати і систематизувати весь ланцюжок  соціальних відносин із територіальними громадами.

  • Незважаючи на складну економічну ситуацію в країні, наше підприємство, – говорить Іван Чайківський, –  цьогоріч виконує всі свої зобов’язання перед пайовиками і територіальними громадами в повному обсязі.

Значна частина наших коштів виділяється і на потреби АТО, допомогу церквам, соціально незахищеним верствам населення. А що стосується реалізації соціальних проектів на селі, про які я щойно згадував, то ми відчуваємо необхідність більшої публічності цієї роботи, тобто узгодження з усією громадою першочерговості об’єктів для вкладання наших коштів.

У цьому зв’язку в корпорації створюється єдиний соціальний фонд «Агропродсервісу», з якого фінансуватимуться усі видатки на соціальні проекти. До речі, на кожен із них буде складатися аплікаційна форма єдиного зразка, підтверджена протоколом зборів громади, листом-зверненням від неї щодо виділення коштів. Саме такий підхід до справи дасть змогу, з одного боку, оптимально використати кошти, а з іншого – правильно визначити пріоритети фінансування.

Розповсюдити цю статтю: